Din indkøbskurv er tom.

Fragt fri levering ved 800 kr. Vi prismatcher alle danske sider/butikker.

Mangler du motivation? Se om du kan slå os på Strava. Vi ligger løbende nye ruter op... Så følg med!

Bikelife "The reversed 8". Hvis du syntes "ottetallet" er for nemt, kan du prøve denne variant. Den største udfordring ligger i første kradsbørstige lille stigning, som bliver stejlere og stejlere, og når man når toppen, er det faktisk slet ikke fladt. Herefter en fin nedkørsel, efterfulgt af en stigning. En rute der træner din "mean-power", samt din teknink opad.

Bikelife Road Challenge ruten, som blev brugt flittigt da vi trænede vores firmahold frem mod La Marmotte. Flere lokale ryttere har også sat gode tider på ruten. Men kan du slå os?

Bikelife otte-tallet. En led karl på mtb, 2 relativ hårde stigninger, 2 nedkørsler, og minimalt med fladt. Bundet sammen som et ottetal. Det er denne rute Klaus Bruger når han skal køre sig i form. I den udvidede version kører man 7 omgang på lige under 20 minutter, men så er man også klar til at lave medaljer til DM.

Bikelife XC-træningsrute. 1,4 km lang, med 1 lang flad opkørsel, 1 stejl opkørsel, 1 hurtig nedkørsel, 1 snørklet nedkørsel og en god sjat fladbane. Kan du mestre denne rute, er du godt stillet i de danske XC-mtb løb.

Klaus Nielsen´s træningsrunde. en lang rundstrækning som ikke er specielt hård, og heller ikke særlig svær. Jeg bruger den typisk hvis jeg vil køre lidt mere distance, i skoven, men uden at det bliver for hårdt. Jeg kører typisk en del omgange, og prøver at forbedre tiden ved samme intensitet, eksempelvis bedst mulige tid ved puls 130. På den måde kan man træne sin effektivitet og kørselsøkonomi.